Wednesday, May 23, 2007

Another one bites the dust


Jag är lite neggo idag. Om ditt hjärta klappar för gossar i blåvitrandiga tröjor förstår du varför. Jag är fullt nöjd om jag aldrig behöver se lipsillen Taco-Anders nuna i TV-rutan igen. Killen växlar ständigt mellan två ansiktuttryck; gråter eller är på väg att börja gråta. Hans ständiga små barnsliga utbrott retar mig till vansinne. Det enda som gladde mig igår, bortsett från Svarte-Marcus kanonsnygga mål i gulsvart kasse, var när han fick gult kort efter sin fjortisreaktion över att bollen gick ut och blev till ett blåvitt inkast. Till och med när han blev intervjuad efter sitt hatttrick igår såg han ut som han var på väg till en begravning. För att inte tala om hans gnälliga röst! Igår ville jag bara ge honom en enkel biljett till en öde ö. Kanske sörjer han att han inte spelar i laget han innerst inne håller på?

För övrigt läste jag idag i Metro att de dyraste biljetterna till Barabara Streisand i Globen kommer att gå på 5500 spänn. Själv betalar jag gladeligen motsvarande summa för att slippa se skiten.

Labels: , ,

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahahhaaa så sant som det var sagt, fan vad han gnäller jämt!!

2:50 AM  
Blogger becka said...

Virvla>> ja eller hur? Man blir tokig ju! En sån fjant.

8:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

visst är det så.. att han har ångest över att spela för elfsborf.. stackars liten. Och ja, han har bara ett ansiktsuttryck!

12:27 AM  
Blogger becka said...

Mrs>> trevligt att du håller med:-)

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och jag får ångest av att se den där elakingen som alltid kvitterar i 91:a minuten mot AIK, med sitt elaka hånflin. Men utanför plan är han sur, anonym och intetsägande tråkig att se på. Det är därför han fått extraknäck som modell i Elloskatalogen bland alla tråkiga typer. Han borde kolla in min frisyrspecial för lite skönhetstips...

2:35 PM  
Blogger Bruce Banner said...

Jag har kommit fram till att Rebecka kommer vara asbakis på sitt eget bröllop. Fråga hur.

3:21 PM  
Blogger becka said...

Ronaldinha>> Din frisyrspecial gick inte av för hackor. Me like:-D Kvitterinagar i 91;a är mardrömmen för motståndarna, men drömmen för en själv.

Bruce>> HAHAHAHAHA Hur?

9:13 PM  
Blogger Bruce Banner said...

Får be om ursäkt Rebecka. Det är ju dagen efter ert bröllop vi firar guldfest. Inte dagen före. Förknippade datumen lite.

9:30 AM  
Blogger becka said...

Bruce>> Aha, nu kopplar jag:-) ja jävlar det blir ju firande i flera dagar det, först bröllop och sen Guld. Jag kommer att vara bakis i flera veckor efteråt;-9

10:23 AM  
Blogger Ms_Chili said...

Du! Hahaha... Vi vann ju över MFF i cupen!! Glad!!

Men ang naglarna... Jag gjorde dom på salong, hos en som var elev (hoon är färdig men ska öva på ett x antap personer innan hon avlägger examen) så det tog 3½ timme att göra dom! I vanliga fall tar det 1½ timme. Kostar (här nere) 520:- (om du inte låter en elev göra det!!) KRAAAM

7:24 AM  
Blogger becka said...

Ms Chili>> Okej, tack för tipset! Jag blev sjukt glad för er skull när ni piskade de ljusblåa:-) Puss

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

5500 för att lyssna på Streisand, helsjukt.
Håller med, betalar hellre för att slippa eländet.

8:20 PM  
Blogger becka said...

Anonym>> Ja eller hur! Det är ju fullständigt vansinne.

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home