Thursday, May 24, 2007

Flicklag konkurrerar ut IFK Göteborg

Chock! Vad är detta? Nja, det är inte riktigt så illa som titeln antyder. Men det är ett sorgligt faktum att jag missade chansen att än en gång se Blåvitt bevisa att det bara finns ett lag i Götet. Med skyttekungen Marcus Berg i spetsen piskade IFK grönsvart arsle i måndags . Själv kunde jag inte närvara eftersom flicklaget jag tränar hade match i måndags. Hur det gick ska vi inte tala om här, men har man tagit på sig ett sånt ansvar som det innebär att stötta dessa tjejer (där min dotter ingår) i vått och torrt får man vackert bita ihop även om ens älskade Blåvitt just då står på Ullevi inför jublande fans. Med hands-freen i örat höll jag mig uppdaterad om vad som hände och så mycket förstod jag att det var en nagelbitare. Åh vad jag skulle ha velat vara där med er 30000 änglar! (ja ett par av dem som var där kanske höll på laget som rimmar på b**s)
På tal om något annat så har jag svårt att hålla mig från töntiga tester på nätet, trots att de ofta bekräftar sådant som jag inte vill veta. Hur normala är ni förresten? Klicka på länken och rapportera till mig!
You Are 50% Normal

While some of your behavior is quite normal...
Other things you do are downright strange
You've got a little of your freak going on
But you mostly keep your weirdness to yourself

Labels: , ,

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

50%, inte illa pinkat! :-D

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stackare som missade matchen. måste vart jobbigt =)

mitt resultat:

You Are 35% Normal
You sure do march to your own beat...
But you're so weird, people wonder if it's a beat at all
You think on a totally different wavelength
And it's often a chore to get people to understand you

4:08 PM  
Blogger becka said...

Virvla>> Eller hur;-)

mrs mulatt>> Haha då var du värre än jag. Ja det sög verkligen att jag missade matchen:-(

7:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

You Are 75% Normal
Otherwise known as the normal amount of normal
You're like most people most of the time
But you've got those quirks that make you endearing
You're unique, yes... but not frighteningly so!

Japp, grå, trist och följer med strömmen. Vad annars kan man förvänta sig av en som jobbar med inkasso och övervakare ;-) *sss*

Kram! // Louise

9:56 AM  
Blogger becka said...

Louise>> Ja Herregud, du verkar vara mest normal av alla som gjort testet:-D Fast jag vet minsann att du har dina galna sidor;-) Kram!

11:10 AM  
Blogger Thérèse said...

Jag blev ju bara 35% normal som du kanske vet, skumt för så underlig är jag väl inte. Måste ha varit gamla ungdomssynder som drog ner normaliteten

1:42 PM  
Blogger becka said...

Thérèse>> haha jag såg det, det var på din blogg som jag hittade en länk till testet. Kram

10:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jaha, jag är också 50% normal jag. Visst, jag har väl mina egenheter, men trodde att detta test skulle visa att jag var mer normal. :) Så udda var ju ändå inte frågorna. Men men, där ser man.
Ha en go helg vännen!
Kraaaam!

2:59 AM  
Blogger becka said...

Ida>> ha en go helg du med vännen! puss

7:43 AM  
Blogger Bruce Banner said...

40% onormal (jag fokuserar på det positiva)

Vi har uppdaterat en del för övrigt. Jag bjur på förortsromantik.

5:17 PM  
Blogger becka said...

Bruce>> Najs najs, jag ska snarast kolla in uppdateringarna:-)

1:07 AM  
Blogger Klara said...

40% normal. Samma svar som du fast en lägre procentsats normalitet!

12:46 PM  
Blogger becka said...

Klara>> men det kan ju ändå vara rätt skönt att inte vara så normal jämt:-)

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

50% normal va man då ju..haha..vilka test det fanns på den sidan..lite kul!! Hoppas din helg varit bra! Puss från en tröttis

9:53 PM  
Blogger becka said...

Linda>> jodå den har varit bra, lite stressigt men mycket fotboll:-) puss från en till tröttis;-)

7:52 AM  
Blogger Klara said...

becka: jajamen definitivt. hade jag varit normal hade det ju inte katten funnits något så coolt som mitt forum idag :D

4:40 PM  
Blogger becka said...

Klara>> just det! Vi "onormala" behövs:-)

3:53 AM  

Post a Comment

<< Home