Sunday, January 28, 2007

Sött som socker

Jag har egentligen ett lite längre blogginlägg på gång. Jag har gått och burit runt det i mitt huvud i flera dagar nu. Ska försöka pränta ner det imorgon. Tills dess bjuder jag på en liten petitess. Jag och min pojkvän firade vår ettåriga förlovningsdag den 13e januari. Detta gjorde vi på den helt fantastiska restaurangen Mediterrane i Göteborg. Stället blandar grekisk, italiensk och arabisk mat och rekommenderas varmt. Mysig lokal, god mat och strålande service. Igår kväll var jag inne på deras hemsida och klickade på deras bildgalleri, och voilá, den här bilden kom upp. Smörigt och sötsliskigt till tusen, jag vet, men erkänn nu att ni i alla fall blev liiite varma i hjärtat.

Labels: ,

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jättesött. :)

11:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

jättefint!

(och de verkade ha mkt god mat...mmmm)

12:10 AM  
Blogger becka said...

Barjagjohanna och virvla>> Ja ellerhur;-) Och maten är helt jävla fantastisk, dreglar bara jag tänker på den...

1:52 AM  
Blogger Thérèse said...

Fint. Är det ett nytt stäle , jag har aldrig hört talas om det eller någon restaurang som bytt namn? Grattis till ettårig förovningsdag ;)

7:29 AM  
Blogger becka said...

Therese>> Ja det är nytt. ett kanonställe som jag rekommenderar varmt.

9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

..fan vad ni är söta!!..så fina!! Grattis till er förlovningsdag o Grattis till dig i efterskott!
kramis kramis

10:16 AM  
Blogger becka said...

linda>> Åh tack så mycket hjärtat:-)

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh vad fiiina ni är! Vadå romantiskt! Grattis till 1-års förlovning! Puss o kram!

1:37 PM  
Blogger becka said...

Ida>> Tackar tackar vännen:-)

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home