Tuesday, January 02, 2007

Gott Nytt År till mina nätfavoriter!



Blogosfären är rolig, man upptäcker hela tiden nya intressanta bekantskaper som man sedan "besöker" regelbundet. Som ni väl alla har sett länkar jag till några favoriter, både bloggar och annat, under "links".
Till dessa skribenter vill jag skicka lite nyårsönskningar:

Baraben, den andra bloggen där jag är skribent- här skickar jag en förhoppning om att vi ska vinna priset vi är nominerade till; Nöjesguidens stora Nöjespris inom kategorin "media", samt att vi ska fortsätta att vara Sveriges största supporterblogg.

Supporterklubben Änglarnas hemsida- en önskan om att diskussionerna på forumet ska hålla en högre nivå överlag, och att det ska bli ett slut på hackandet på vissa grupper; vissa gnäller över skitsaker som att det står tjejer i klacken. Killar; vänj er, vi tjejer har äntrat läktarna för att stanna!

Ingbritt- till skribenterna av denna sida sänder jag en önskan om att ni ska fortsätta vara bäst av alla på att få mig att skratta. Fotboll och humor; vilken oslagbar kombination...Love ya!

Ingbrittkiss, bloggen som är en liten avstickare till Ingbritt- här är den självklara önskningen att uppdatera lite oftare så man får chansen att beskåda lite grövre sarkasm mer regelbundet.

Redline Records- mina varmaste önskningar om att ni ska upptäcka lite nya talanger, men framför allt att man snart ska kunna läsa följande under rubriken "On stage": LATIN KINGS ON TOUR

Mitt liv i utlandet- till min kära Térèse sänder jag en innerlig strimma av hopp om ett år som inte blir så eländigt som 2006 varit för dig.

Virvla- till en av de vassaste skribenterna på nätet sänder jag en önskan om utökad budget så att du kan shoppa vidare av hjärtans lust.

Aspungen- min önskan är att du fortsätter ge oss kloka insikter om livet med autism, samt att du får slippa alla envisa förkylningar.

Cindy (epicentre)- att livet som "återvändare" ska bjuda dig på en massa positiva överraskningar, och att du börjar blogga igen så vi får följa dina äventyr.

Ms Chili- jag önskar dig och hela din familj ett trivsamt år i ert nya hus. En annan önskan är ju förstås att jag ska ha möjlighet att åka ner till Skåne och se det och det senaste tillskottet i barnaskaran.

Kvileja- till dig Ida sänder jag en önskan om att dina fina barn fortsätter att växa och frodas och att du snart får ditt sjuksköterskediplom.

Barajagjohanna- jag önskar att du får se ditt kära Leksand skörda framgångar, samt att du fortsätter våga skriva starka inlägg om dina åsikter om allt från djurrätt till feminism.

Axel- att du kommer igång med bloggandet och får många nya läsare. Men mest av allt önskar jag förstås att du alltid ska vara min.

Linda- min självklara önskan är att vi äntligen ska lyckas få ihop våran "dejt", vi har ju maximal otur med att matcha ihop våra datum...

Louise- du är regerande mästarinna i konsten att skriva riktigt underhållande om familjeliv, vi är många som skrattar igenkännande när vi läser din blogg. Min önskan är att du ska få igång en funktion som gör att vi alla kan skriva kommentarer under dina inlägg.

Coola Morsan- hoppas dina resor under 2007 blir mer lyckade än fjolårets, och att du får möjlighet att resa ännu mer.

Isa och Klara- jag önskar att ni ska fortsätta skildra mode från en annorlunda vinkel, motvikter behövs!

Hankinsgrad- kul att du har börjat lägga in mer "mingelbilder"! Min önskan för 2007 är dock att man ska få läsa lite mer politiska reflektioner igen.

John Alvbåge- jag gillar verkligen den är hemsidan, finns många små "krypin" under olika kategorier. Min önskan är att sidan "snyggas upp" under 2007 beträffande textsnitt och liknande.

Simon Blank- denna nystartade blogg har gett ett lovande första intryck, nu önskar jag att ni fortsätter i samma stil!

HA ETT GRYMT 2007 ALLIHOP!

Labels:

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ååh men jag blir ju alldeles generad!!! *kramar*

11:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och jag blir alldeles glad. Så glad att jag måste skriva om det hos mig, hihi.

3:44 PM  
Blogger becka said...

Virvla och johanna>> Kul att ni blev glada:-) Jag menar verkligen varje ord, era bloggar är superbra.

4:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för hälsningen vännen! Hoppas ditt 2007 blir suveränt! Och med tanke på era planer så kan det iaf inte bli ett dåligt år. ;)
Kramar!

2:43 AM  
Blogger becka said...

Ida>> nej vi får helt klart hoppas att det blir ett toppenår...för oss alla! Kram

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

..hoppas ert 2007 blir toppen! Ser fram mot vad det har att erbjuda, spännande!! Kram så hörs vi

6:15 AM  
Blogger becka said...

Linda>> ja det gör vi! Kram

6:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tackar ödmjukast, jag rodnar fortfarande ;-)

Kul att vi är många bloggare och att vi kan läsa hos varann - toppen ju!

Önskar dig och din familj ett härligt 2007!

Klapp & kram!

10:33 AM  
Blogger becka said...

Louise>> ja visst är det kul att vi kan följa varandra på bloggarna trots att vi är spridda över landet:-)
Inte ska du rodna över berömmet, jag vet att jag talar för många när jag skriver att du verkligen beskriver familjeliv roligast av alla! Kram

10:40 AM  
Blogger Thérèse said...

Tack , hoppas du också får ett bra år. Kram!

1:23 PM  
Blogger becka said...

Térèse>> det hoppas jag vi båda får, och att du hinner ta en tripp till Göteborg under året. kram

1:28 PM  
Blogger ewak said...

This comment has been removed by the author.

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

fuck, ta bort min sista kommentar är du snäll.

du är utmanad på min blogg (nu med rätt alias)

9:24 AM  
Blogger becka said...

haha du tog ju bort den själv! ska in och kolla utmaningen:-)

9:44 AM  
Blogger Coola Morsan said...

Tackar för gott-nytt-resår-hälsningen. Rese-år, ska det vara ja.
Önskar dig ett bra och roligt 2007.

Jag ska ta ledigt och bara läsa bloggar tror jag! En slags resande det med.

8:21 PM  
Blogger becka said...

Coola morsan>> ja det har du ju rätt i, man kan nästan komma jorden runt på alla rese- och utlandsbloggar:-)

1:03 AM  
Blogger Klara said...

tack så jättemycket för hälsningarna och uppmuntran! :) ett gott nytt år hälsar jag dig också, du är den absolut mest intressanta läsare också som man kan ha på en blogg :) kram på dig! :)

/klara aspungen :)

8:35 AM  
Blogger becka said...

Klara/Aspungen Åh tack tack tillbaka! Kram på dig med:-)

9:01 AM  
Blogger Bruce Banner said...

Vafan...

6:49 AM  
Blogger becka said...

Bruce Banner>> Hmmm, jag får en känsla av att du försöker säga mig något:-) Var det kanske att du hade velat ha en hälsning till din blogg med? ;-)

7:26 AM  
Blogger Bruce Banner said...

becka:
Du liksom typ läser mina tankar.

Vi tar det nästa år.

11:13 AM  

Post a Comment

<< Home