Tuesday, December 26, 2006

Julen 2006 i bilder

I vanliga fall är jag nästan löjligt envis; så länge ingen kommenterar den senaste bloggtexten lägger jag inte upp någon ny. Och jag kan hålla ut i veckor om det behövs haha. Men den här gången ger jag upp; trots att ingen kommenterat den text jag haft uppe sen den 18e december "Det låter som nån sorts plan..." så bryter jag härmed tystnaden med en liten bildkavalkad. För visst är ni väl nyfikna på hur det sett ut hemma hos oss i jul?


En liten släktbild


Mamma och jag


Syrran och jag


Blivande svärmor och svägerska


Min son och jag


Min dotter och min bror


Och sist men inte minst- min älskling och jag

Labels: ,

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh, vad kul med massa bilder! Din dotter ser ut att vara lik dig.

Och du, sorry att jag inte kommenterade förra inlägget... :)

8:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallou!

Kul att se lite bilder :-)
Oj va stora barnen är! Man ser bara att tiden går på barnen - på en själv tror man att "inget har hänt" sedan man var 20 typ... Eller rättare sagt, man hoppas att det är så ;-)

Pst; du har väl kikat in på min sida, så du vet vad du ska pyssla med inför Nyårsafton (om du inte redan har en sån...)

Massa julpussar och karameller åt Er!

// Louise

8:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

vilken snygg mamma du har!

12:28 PM  
Blogger becka said...

Barajagjohanna>> Vad kul att du tyckte min dotter är lik mig! Vissa tycker inte det eftersom hon är så blond. Du noterade väl förresten på den översta bilden vilken flagga som hänger i mitt vardagsrum? Snygg va;-)

Louise>> Åh jag VET! Tiden rasar iväg och precis som du säger så inbillar man sig att det bara syns på barnen haha. Ska genast kolla din blogg...

Virvla>> Ja min mamma är faktiskt jättesöt, hoppas att jag också är så fin när jag är 58 år.

1:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh vilka fina bilder!!!
Puss på er! OCh föresten, man behöver verkligen inte skämmas för att man inte skickar julkort! Det gör man bara om man vill, när man hinner! :)

3:40 AM  
Blogger becka said...

Ida>> haha tack, vi blev jätteglada för erat, vi har verkligen varit slarviga iår...Puss på dig

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gud ja, jag noterade faktiskt flaggan direkt. Det var mest färgerna som var snygga tycker jag... ;)

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

..sååå fiiina bilder sötis!! Du är skit snygg med längre hår! Tycker både jag & Fille. Kram o återkommer snart med lite förslag på datum då vi kan komma.. kraaam

1:36 PM  
Blogger becka said...

LindA>> Tack darling! Ja vi hörs om datumen. Puss

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jaha, snubblar man in här och ser gamla klasskompisen från Hammarkullskolan (Philip).

7:13 AM  
Blogger becka said...

Haha var du klasskompis med min lillebrorsa:-) Vad kul. Spelade du också i Stendy?

7:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, många skrubbsår har man fått på grusplanen bakom cementblocket (Bredfjällsgatan)

8:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Var är julskinkan?

9:44 AM  
Blogger becka said...

Det fanns en julskinka som min mamma tagit med och alla på julmiddagen var inte vegetarianer, fast varför i hela friden skulle jag visa upp den på bild? Glöm nu inte att du är varnad med ip-spärrning;-)

11:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gud va stora barnen är!!! Tiden går sååå snabbt!!!

Men becka, vet du inte att de är obligatoriskt att ha ett foto på skinkan i varje års album!!! *suck* Varför kan vissa inte bara ge sig!?!?

KRAM

3:08 PM  
Blogger becka said...

Jenny>> haha den bilden är inte obligatorisk i mitt album i alla fall. Jag visst har barnen blivit stora:-) Kram

12:47 AM  

Post a Comment

<< Home