Friday, January 05, 2007

Sant eller falskt?



Jag har blivit utmanad av Virvla! Jag kommer här att rada upp fem påståenden och det är nu upp till alla mina läsare att gissa vilket av dessa påståenden som är falskt. Efter ett tag kommer jag att avslöja vilket svar som är rätt:-)

1: Jag har alla skivor Backstreet Boys har gett ut, inklusive samlingsalbum.

2: Jag älskar verkligen rotmos, det är en av mina absoluta favoriträtter.

3: Jag är jätteblödig och gråter till snyftfilmer och romantiska komedier.

4: Jag har varit djupt religiös.

5: Jag var full första gången när jag var 13 år.

Kom igen nu och gissa av hjärtans lust! Jag vidarebefordrar utmaningen att göra en sån här lista på sin blogg till Ida Q, Johanna, Thérèse, Linda och Jenny

Labels:

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag tror att nummer 3 är rätt.... :) Och jag antar utmaningen, men jag måste skaffa fram lite fantasi. Det kommer, det kommer. :)

3:26 AM  
Blogger becka said...

Haha fyra stycken är rätt och ett är fel, uppgiften är att gissa vilket som INTE stämmer:-)

3:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hahahaha, okej. Erm, återkommer. :)

4:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det var ju jättesvårt, men jag tror inte att du har varit djupt religiös... eller så kan du ha varit det och då kanske du inte har alla Backstreet Boys skivor. Ååååh vad svårt.

4:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Becka!

Jag tror att påståendet om din preferens för rotmos är falskt.


Gud va´jag är bra!!!

5:09 AM  
Blogger becka said...

Nicklas>> Vi får väl se...jag avslöjar sanningen när tillräckligt många gissningar ramlat in:-)

5:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag tror inte du älskar rotmos

6:08 AM  
Blogger Thérèse said...

Jag håller med Niklas och Virvla , rotmos ska bort

9:54 AM  
Blogger becka said...

Jaja, vi får väl se vem eller vilka som prickar rätt. Hittills är det bara Johanna som inte har gissat på rotmoset, men jag hoppas på fler och varierade gissningar, och att ni andra också gör listor som jag får gissa på:-)

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

..helt klart ska rotmoset bort..kul grej detta..hahahaha..

11:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Japp, rotmos är ingen favis hos dig!
Kul utmaning! Men nu måste jag ju fundera lite på min egen... :)
Kramar!

12:36 PM  
Blogger becka said...

Haha alla verkar ha fastnat för att det ska vara rotmoset...vad jag kan minnas har jag aldrig sagt till nån av er ifall jag gillar rotmos eller inte. Sen är det ju bara ett par av er som känner mig överhuvudtaget...jaja, kul att ni gissar, svaret kommer framöver:-)

1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm... *funderar*

Backstreet Boys skivor tippar jag på att du har..

Rotmos KAN vara fel, men eftersom du tidigare (kanske även nu) varit vegan kan det säkert stämma att du gillar det..

Å vem gråter inte till snyftiga filmer, så den stämmer säkert...

Full första gången vid 13 års ålder kan säkert stämma. Vem minns inte sin första fylla på människoöl (även kallat folköl) ;-)

Djuuuupt religiös...*rys*... Hmmm... Nä. Den ska säkert bort.

Ett avvikande svar från övriga, så nu får vi hoppas att jag har rätt! ;-)
Kram kram!

5:12 AM  
Blogger becka said...

Åh så kul att så många gissar! Svaret kommer inom kort, men jag vill se ett par gissningar till först:-) Kram på dig Louise

5:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sådärja, nu kan man gissa hos mig också. :)

11:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tror på rotmoset men det är ju så trist för alla andra har ju gissat det och då tror jag på fyllan vid 13 års ålder istället.

11:50 PM  
Blogger becka said...

Nu har jag fått så många gissningar så det känns som det ät läge att avslöja sanningen....svaret kommer under dagen eller kvällen:-)

2:20 AM  
Blogger Pumita said...

Självklart vill jag gissa! Det var mycket rotmos här... det var min första tanke också men eftersom de flesta har sagt det så gissar jag att du saknar en BSB-skiva. Ettan ska bort.

4:41 AM  

Post a Comment

<< Home