Thursday, December 28, 2006

Framtidens klackledare


Ni som inte har sett min bildkavalkad från julen, missa inte chansen att få en liten "hemma-hos-becka-titt" i inlägget under detta. Men nu tycker jag att ni ska kolla inkillen som ska se till att Änglarna i framtiden blir Sveriges mäktigaste klack. Denna lilla film har klättrat på Aftobladets "klipptopp" till glädje för oss Änglar. Vill tillägga att klippet varken är arrangerat eller fejkat. Jag har själv haft förmånen att se denna kille in action flera gånger. Hans pappa föröker hålla honom nere, men ingen kan hindra honom från att ställa sig på räcket där Änglarnas officiella klackledare annars huserar. Titta och njut!

Labels: ,

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Helt ljuvligt klipp *mmm*
Heja Blåvitt :-)

10:08 AM  
Blogger becka said...

Louise>> Ja visst är det:-) Som ängel blir man så glad över sånt.

10:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nämen gud vad underbart. :) Lika söt som leksandsbarnen.

7:38 AM  
Blogger becka said...

barajagjohanna>> jag har tyvärr inte haft nöjet att bevittna Leksandsbarnen, men gissar att de också är jättegulliga. Det är viktigt att barnen får sin uppfostran i klacken haha:-)

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Precis, det är det allra viktigaste i barnuppfostran. ;)

9:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, Blåvitt är änglarna!!!

Och tack vare deras omfattande konsumtion av skor och bollar har de skickat många små kossor till himlen - utan returbiljett!!!

He he!!!

9:47 AM  
Blogger becka said...

Nicklas>> Som sagt; du är varnad!

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

aaawwweeeee!!!! Fast, *skrattar* de skulle mycke väl kunna vara Liam! Han galer som sören när han får följa med på fotbollen. Nu längtar jag efter fotboll och att vi ska slippa super ettan och så längtar jag efter dig!!!!! KRAAAAAM

3:03 PM  
Blogger becka said...

Jenny>> Jag längtar också efter dig och fotboll:-) Mina barn flippar också under matcherna ibland, så härligt att se dem hoppa och sjunga. Puss Puss Puss Puss

12:46 AM  

Post a Comment

<< Home