Sunday, November 05, 2006

har jag?

Jag har:…
(x) snott den här listan (Japp, av Virvla)
(x) rökt en cigarett (tusentals tyvärr, men är numera endast snusare)
(x) rökt en cigarr
(x) varit full (alldels för många ggr, men nu var det väldigt länge sen)
(x) hånglat med någon av samma kön. (räknas kyssar? Längre än så har jag inte gått)
(x) vill bli älskad av ngn
(x) är kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån (många gånger, sista gången återvände jag inte hem. Bodde själv tidigt)
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak (jepp, och det har gjort ont)
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt (Ja, och det var min mest misslyckade dejt någonsin. Har berättat om den i en annan persons blogg. Den vinner lätt kategorin "sjukaste blind-dejten någonsin". Killen var psyko. Kanske berättar jag om den här med någon gång)
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare (men det var i fjärde klass och alla tjejer i klassen var småförälskade i honom)
(x) skolkat (typ hela högstadiet)
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) är jätte blyg (jag är nog den minst blyga personen på jorden, kan prata med vem som helst t.o.m. på bussen eller i affären)
( ) varit i Frankrike (tyvärr, men jag vill, jag vill, jag vill! Vem bjuder mig?)
( ) varit i Taizé
(x) spytt i en bar
(x) ätit sushi (bara vegansk sushi, men det har jag ätit typ hundra gånger och det är SÅ gott!))
( ) åkt snowboard
(x) crowdsurfat under en konsert (jepp och stagedivat, och hoppat upp på scen och sjungit i mikrofonen, och varit back-stage, och hängt med på turne)
(x) varit i ett våldsamt förhållande (tyvärr...)
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu (min älskling är sjöman, så honom saknar jag OFTA)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt pulka
(x) fuskat när jag spelat spel (det blir ju mycket roligare att spela då!:-))
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet (i skolan somnade jag JÄMT, på jobbet har jag bara somnat när jag jobbade på en dagis-avdelning för ettåringar. Vi skulle ligga bredvid dem när de vilade och då somnade jag med ibland. Pinsamt när arbetskompisarna fick väcka mig...)
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) pratglad (ja det kan man ju lugnt säga!)
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad (min kille kittlar mig hela tiden, jag blir galen! Om jag försöker kittla honom tillbaka håller han bara fast mig:-( )
(x) blivit missförstådd (jämt och ständigt, folk har trott att jag varit divig massa gånger, redan i åttonde klass kallades jag för "divan". Sen när de lär känna mig säger folk alltid "och jag som trodde att du var divig, du är ju jättesnäll och go!" på en högstadieskola där jag jobbade kallade eleverna mig för "Diva" med göteborgskt uttal "dajva", fast de la till "vi gillar divor" haha. Anledningen till att folk tagit mig för diva är tydligen dels att jag alltid gått med väldigt rak rygg, ofta i högklackat, och att jag vågar prata med vem som helst och ta för mig. Svensk jävla jante-lag, hatar den!)
(x) vunnit en tävling
(x) blivit avstängd från skolan (ca tre gånger)
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på 1 h
(x) hatat mitt utseende (hela tonåren, och fotfarande vissa dagar. Folk fattar ju inte att man kan ha dåligt självförtroende även om man verkar självsäker)
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) är tokig i Anime
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) Varit i Stockholm
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke (jepp, är jag på rätt humör kan jag inte sluta när jag väl börjat haha)
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/kattmat (nä fy f*n)
(x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(X) kan Teckenspråk (fast bara pyttepyttepyttelite)
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i frysen
(x) Gillar Tv-spel
(x) varit en cheerleader (om det räknas att jag står i Blåvitts klack och sjunger varenda match)
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (fast numera är jag jätteallergisk mot äpplen)
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan (Oh ja!)
( ) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) brutit något av de 206 ben som finns i kroppen (har KROSSAT alla ben i vänster fotled när jag blev påkörd av en bil för elva år sedan, är fortfarande inte helt återställd)
(x) fiskat (när jag var liten, är ju vegetarian numera)
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät (ofta faktiskt)
(x) gråtit så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen (också ofta, jag är en känslomänniska med stora svängningar i humöret)
(x) fuskat på ett prov (jepp, men det kändes inte bra alls)
(x) glömt någons namn (usch ja, är helt värdelös på namn)
(x) sovit naken
(x) har drejat en kruka (shit vad fula de blev, folk skrattar ihjäl sig när jag berättar att det är jag som gjort dem, alla brukar tro att de är gjorda av mina barn)
( ) träffat en utomjording
(x) ätit glass
(x) andas
(x) lärt mig 4 språk (men absolut inte flytande)

Om ni orkade ta er igenom hela denna lista har ni fått en massa "livsnödvändig" info om mig, nu vill jag veta allt om er:-)

Edit 7/11: upptäckte just att flera av punkterna jag fyllt i har försvunnit från listan! Jag redigerar dem nu så att alla punkter kommer med

Labels:

28 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En sån här lista har jag gjort förut, så jag tänker inte göra om den. Men det var kul att läsa din. :)

2:51 AM  
Blogger becka said...

Barjagj>> Okej, ska gå in och kolla ditt arkiv sen:-)

3:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har:…
( ) snott den här listan (Nja, jag väljer att fylla i den..)
(x) rökt en cigarett (massor, massor...)
(x) rökt en cigarr (jag är livsnjutare, så självklart)
(x) varit full (händer emellanåt, dock väldigt sällan)
( ) hånglat med någon av samma kön. (räknas kyssar? Längre än så har jag inte gått)
(x) vill bli älskad av ngn (vem vill inte det?!)
(x) är kär (alltid pirrigt kär i min goa make)
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) sett någon dö (har ju jobbat inom vården, så ja..)
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
(x) är jätteblyg (i vissa sammanhang, speciellt om man skall hålla tal inför ett hundratal okända människor...)
(x) varit i Frankrike (är där varje år, gärna flera gånger oxå)
( ) varit i Taizé
(x) spytt i en bar
(x) ätit sushi (japp, tillsammans med Jenny i Malmö - aldrig efter det..*rap*)
(x) åkt snowboard (ja, men det gick inte så bra..)
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande (Vad vore jag utan mina Ipren emellanåt..)
(x) älskar eller saknar någon just nu (maken och dottern som är ute på sjön..)
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt pulka
(x) fuskat när jag spelat spel (jag fuskar alltid när jag spelar spel..)
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) pratglad (ja ibland)
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd (händer..)
(x) vunnit en tävling (senast i förrgår, då vann jag en dvdfilm)
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp (kanske nångång under graviditeten..)
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på 1 h (*hehe* händer ibland..)
(x) hatat mitt utseende (somliga dar, men inte somliga dar..)
( ) varit vittne till ett brott
( ) ifrågasatt mitt hjärta
( ) är tokig i Anime
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) Varit i Stockholm
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/kattmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) kan Teckenspråk
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i frysen
( ) Gillar Tv-spel
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan (fula kanske, men aldrig annorlunda..)
( ) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit något av de 206 ben som finns i kroppen (x) fiskat (fiskar ofta, bor vid en sjö)
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät (ofta faktiskt)
(x) gråtit så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
(x) fuskat på ett prov (ja vars, det har väl hänt..)
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) har drejat en kruka
( ) träffat en utomjording
(x) ätit glass
(x) andas
(X) lärt mig 4 språk (Hmm... Ja faktiskt - fast inte helt flytande...)

3:24 AM  
Blogger becka said...

Louise>< Vad kul att du också fyllde i listan:-) angående punkten med att var blyg, så sa ja ju nej på det, men jag har precis som du rampfeber när jag ska hålla tal och liknande, jättejobbigt...

3:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har faktiskt gjort den på Lunarstorm, haha, så den finns inte på bloggen. Men eftersom det är så roligt att göra listor och eftersom Louise gjorde den här, så tar jag mig friheten att göra det också... ;)

Jag har:…
(x) snott den här listan
( ) rökt en cigarett (faktiskt aldrig en hel)
( ) rökt en cigarr
(x) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön.
(x) vill bli älskad av ngn
( ) är kär
( ) blivit dumpad (svårt utan förhållande :))
( ) dumpat någon (jag räknar inte när jag var 12 år)
( ) fått sparken
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar (haha!)
( ) är jätteblyg
(x) varit i Frankrike
( ) varit i Taizé
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi (jag smakade ytterst, ytterst lite)
(x) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt pulka
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) pratglad
( ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på 1 h
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) är tokig i Anime
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) Varit i Stockholm
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
( ) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) ätit hund/kattmat (hahahaha, mina kompisar lurade i mig lite hundfoder när jag var omkring 12)
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) kan Teckenspråk (litelite... har en kompis som är hörselskadad och vi läste teckenspråk i skolan som små)
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i frysen (i frysen??????)
( ) Gillar Tv-spel
(x) varit en cheerleader (och du, då menar jag inte stå i Leksandsklacken, utan jag gick fakiskt på cheerleading som yngre, vi var dock inte och hejade på olika lag, utan hade bara uppvisningar)
( ) suttit på ett tak
( ) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan (jag var lite hippie ett tag... min favvooutfit bestod av lila manchesterbyxor, väldigt utsvängda, en turkos tröja där det stod "sober" med lila text - hade skrivit det själv, och en klarorange t-shirt under som stack neranför den turkosa tröjan så att det verkligen skulle synas vilka färger jag hade, hade gärna ett par orangea skor till också)
( ) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit något av de 206 ben som finns i kroppen (x) fiskat
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) har drejat en kruka
( ) träffat en utomjording
(x) ätit glass
(x) andas
(X) lärt mig 4 språk (svenska, engelska, franska kan jag sissådär och sen har jag försökt mi på tyska och teckenspråk)

4:36 AM  
Blogger becka said...

Barajagjohanna>> hahahaha du har ätit hundmat! Kul att du också fyllde i listan, jag letade efter den på din blogg, men brukar inte kolla Lunar;-)

4:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha japp, status va. ;)

Du, jag har ju börjat med en blogg om skolios på Blogger och jag är heeeelt nollställd... Kan man se kommentarerna när man loggar in? Var?! Och kan man se antal besökare? Var?!

11:42 AM  
Blogger becka said...

Du får gå in under varje text separat och klicka på "comments", precis om du gör när du går in på min blogg och läser, om du vill läsa folks kommentarer. Du kan alltså inte logga in dig för att se kommentarer. Kan hända att det finns något annat sätt att se alla kommentarer när man går in på sin blogg, men inte vad jag vet. Ibland står det dessutom "0 comments" och så klickar man och ser att man fått kommentarer i alla fall...Statistik på antalet besökare kan man så vitt jag vet bara se genom att installera en räknare (som den jag har under länkar, klicka på den så kan du installera den) men den visar ju antalet sidladdningar så det är lite missvisande. men om du registrerar den på "Bloggtoppen" så får du ju se antalet unika läsare. Vad är det förresten för adress till din nya blogg?

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för svaren! Ska kolla efter en räknare, det är ju nämligen rätt kul att se...

http://skolios.blogspot.com är adressen till andra bloggen.

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Förlåt om jag använder din blogg till att fråga... men... var (hur?) lägger jag in koden för räknaren?!

12:12 PM  
Blogger becka said...

Logga in på blogger, då kommer du till "dashboard" Klicka på din blogg. Klicka sen på "template" då kommer du till "the blogger navbar" där scrollar du ner tills du kommer till class="sidebar-title" Links
ul
Under det finns det "li a href"-länkar (den översta av dem är förmodligen för google)
Under alla dem klistrar du in koden du fått för räknaren. Sedan klickar du på "save template changes" och efter det klickar du på "republish the blog"
Lycka till!

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack, nu funkar det! Men det var jäklar vad mycket besökare jag ser ut att ha haft... kan ju inte stämma... :P

1:59 PM  
Blogger becka said...

Haha 2013 på några minuter för en helt ny blogg låter onekligen rätt saftigt;-) Även om det säkert finns många drabbade som vill läsa om skolios. När man installerar räknaren så är en exempelsiffra redan inskriven (tror min också stod på ca 2000) så man måste själv skriva in "0" för att den ska börja räkna från botten. Men det ser ju helt klart bättre ut att ha en hög siffra;-)

2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

hm, okej. :)

11:18 PM  
Blogger becka said...

När jag satt och läste igenom den här listan idag upptäckte jag plötskigt att en massa punkter jag fyllt i hade försvunnit! Jag har lagt till dem nu. Om ni inte orkar läsa hela listan en gång till så är det tio punkter som är mellan "fått sparken" och "sett någon dö".

11:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och jag är bara TVUNGEN att göra dem jag med. :)

( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt (Ett antal misslyckade, har väl skrivit ett helt blogginlägg om det)
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(.) legat med en medarbetare (hahaha)

11:37 PM  
Blogger becka said...

Hmmm, din sista punkt där, var den ifylld eller inte? det är inget x, men den är ändå inte tom...nu blir man nyfiken, särskilt pga ditt djävulska skratt på slutet;-)

3:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Becka!

Har du tänkt på en sak, du som är strängt övertygad vegg?

Vad görs fotbollar av?...
Vad görs fotbollsskor av?...

Dessa fotbollsutensilier är det stor åtgång på under en säsong...

Slutsatsen av detta är, enligt min mening, att du innerst inne längtar ut från din veggolivsföring... ty att skövla från djurriket är i sanning en konst som fotbollslag väl behärskar!

Hi hi!!!

8:11 AM  
Blogger Johanna said...

Pja, det var ju en liten prick där.. inget kryss. Men inte heller tomt. Haha!

Hallå, ursäkta, här kommer jag och frågar om bloggar igen, men... länkar... hur lägger man in dem? Också med html-eller?

9:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ojdå, nu blev det mitt bloggernamn. Såhär skulle jag ju se ut. Phu. Förlåt, känns som om jag upptar alldeles för mycket plats med saker som inte rör dina inlägg. 8-)

9:08 AM  
Blogger becka said...

barajagjohanna>> haha ingen fara:-) Om du vill lägga in länkar i ramen (som man brukar, tex har jag ju länkar till din och andra bloggar) så gör du som jag beskrev igår (logga in, dasboard, din blogg, template, navbar) sen skrollar du ner till samma ställe som när du la in räknaren. Dina länkar ska se exalt likadana ut som googlenews-länken höst upp. Och de ska stå under varandra (inte bredvid) Efter li a href = klistrar du in länken mellan två "-tecken. sen mellan > och < skriver du vad länken ska kallas Tex bollen är rund) annars kommer den inte gå att klicka på. Och till sist:a li igen. Jag skulle gärna klistra in ett exempel här på hur det exakt ska se ut, men det går inte att göra här i kommentarsfältet tyvärr, för då vägrar blogger publicera kommentaren, de flesta HTML-taggar är inte tillåtna här. Vill du däremot lägga in länkar i texter går du som vanligt in på Create new post. Klicka så att den står på "Edit HTML" istället för "Create" Skriv som vanloigt och där du vill lägga in länken klickar du på symbolen som ser ut som en liten grön groda med stora ögon (den står för "insert links") Då poppar det upp en ruta där du klistrar in http-adressen till länken. Nu kommer länken läggas in i texten. Men den kommer inte funka att klicka på förrän du ger den ett namn precis som när du lägger in länkar i ramen. På slutet mellan > och < skriver du in namnet (tex mitt liv i utlandet) Hoppas jag inte beskrev för rörigt nu;-)

9:57 AM  
Blogger becka said...

niklas (fd hans ångest)>> Jadu, lite dubbelmoral har väl alla? Och det är väl bättre att vara noga med många saker och slarva med vissa principer än att alltid skita i ALLA principer och etiska normer. Bättre att bidra med lite än inget. Det finns inte något i världen som skulle kunna få mig att avstå från fotbollen. Och nej, plastbollar funkar verkligen inte lika bra, inte fotbollsskor av plast heller.

10:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för att du försöker förklara för en trög brud som jag, haha! Jag kunde html när jag var fjorton, men nu fattar jag verkligen ingenting... försöker vidare... :)

11:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Shit, jag gjorde det! Det tog bra lång tid... Sådär, tack så hjärtligt för hjälpen, nu ska jag inte kommentera förrän du skrivit ett nytt inlägg! ;)

11:46 AM  
Blogger becka said...

barajagj>> det är lugnt, det är ju alltid kul att få leka dataexpert och komma med proffstips ;-)

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag fortsätter jag oxå ;-)

( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån (stack iväg av olika anledningar och blev hämtad på polisstationen i Karlskrona av min far och farfar...)
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt (skulle aldrig våga...)
(x) ljugit för en kompis (den lilla vita, ni vet...)
(x) varit kär i en lärare (Japp... NIKLAS ALEXANDERSSON som var vår vikarie då gympaläraren var sjuk på högstadiet (Han kommer från mina hemtrakter...) - måste jag tillägga att INGA tjejer var sjuka när HAN jobbade som gympalärare...?!!)
(x) skolkat (oj oj oj... Många gånger...)
( ) legat med en medarbetare (Noway. Jobb är jobb och skall skötas proffessionellt...)

3:08 PM  
Blogger becka said...

Louise>> OH MY GOD!!! Hade du Niclas Alexandersson, som gympalärare! You Lucky Bastard! Den blåvita Ängeln med ett hjärta för IFK Göteborg, och bäst på plan är han med! En av Sveriges bästa mittfältare och en klippa i landslaget dessutom. Och ja, han är jättesnygg, jag hade nog heller inte skolkat från gympan om jag hade haft honom dom lärare;-)

9:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grandezza O Divinatio

6:03 AM  

Post a Comment

<< Home