Friday, November 11, 2011

I don't know about tomorrow, but I sure know yesterday!



Känner lite försiktigt på det här igen, är det något jag kan tänka mig att ta upp igen? Har bloggarna kanske spelat ut sin roll i etern? Och har jag fortfarande något att tillföra? Har jag något av värde att säga er, kan jag lysa upp er dag på något sätt?

Har gått tre år och fem månader sedan jag skrev här sist, fortsatte ett tag med min blåvita bröder på Grogg men den bloggen ligger också i dvala nu. Det har vänts många blad i mitt liv under dessa år. Bitter endings och new beginnings och allt det där.
Vi får se om det blir någon fortsättning på det här, blir i så fall min vanliga blandning av fotboll, film, musik och vardagsbetraktelser...det hänger väl också på om jag lyckas locka tillbaka några av mina gamla läsare.

Tills dess lämnar jag er med en länk som kommer få alla trogna Berg-fans att vilja tvätta ögonen med tvål, var tog denna gudabenådade fotbollsspelares självdistans vägen? Aldrig kul när hjältar faller Berg poserar och visar sitt modeintresse Klart man älskar grabben ändå, men i alla fall...

En kille med desto större självdistans, vårt blåvita framtidshopp Philip Haglund gör mig desto gladare. Han kan skriva den gossen, och spela fotboll.

På återseende? Yours truly.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home