Saturday, May 17, 2008

Ken Lee

Något av det roligaste som kan beskådas på nätet just nu är ett bidrag från den bulgariska uttagningen till "Idol". Den självsäkerhet varmed denna sångerska hanterar det "engelska" språket är imponerande. Se och njut!
Den senaste tiden har jag varit sjukt sur på Firefox! Den uppgraderas ju kontinuerligt och i vanliga fall brukar jag, som är Internet Explorer-hatare, vara sjukt nöjd med denna webbläsare. MEN för någon vecka sedan när jag slog på datorn uppgraderade den sig och raderade alla bokmärken. Och nu snackar vi om hundratals. Roliga youtubelänkar, hemsidor, bloggar, artiklar, resesiter etc, ALLT var väck. När detta händer i Firefox finns det en backupplan så man kan gå in i programfilerna och återställa sina bokmärken. Denna programfil fattades givetvis i min setup. Bara att börja samla på nytt, så nu uppmanar jag alla mina läsare att lämna tips bland kommentarerna här på bra bloggar, spexiga klipp m.m.
För övrigt har jag allvarliga funderingar på att lägga ner "Bollen är rund". Jag uppdaterar såpass ojämnt att det är svårt att behålla en trogen läsekrets. Och poängen med att blogga är ju att det man skriver ska ha mottagare. Dessutom har man ett ansvar att bibehålla kvalitén och det lyckas jag inte med längre. Vi får se hur jag gör men OM detta blir mitt sista inlägg vill jag härmed passa på att tacka de tusentals som har följt mig sedan jag startade den här bloggen (september 2006). Puss på er, ni har varit underbara!
Nu blir det fest så det ryker, min man fyller år, och ännu viktigare; jag har namnsdag...Passar också på att gratulera alla norrmän som firar sin nationaldag idag. So long darlings!

Labels: ,

6 Comments:

Blogger Mitt liv said...

Oj! GRATTIS till Axel som fyller år och GRATTIS till dig på din namnsdag! (Björn hälsar oxå) Jag hoppas att du inte lägger ner bloggen, men jag förstår om du känner att du behöver det...för övrigt får vi fortsätta hålla kontakten! PUSS /jossan

11:35 AM  
Blogger Thérèse said...

Protest! Nej! Sluta inte blogga! Det gör väl inget att du inte skriver så ofta , vi hänger ju med ändå. Grattis på namnsdag i efterskott och hälsa maken och gratta på födelsedagen. Vi får försöka bli bättre på att hålla kontakt , vet inte hur många gånger jag tänkt maila och det kommit annat mellan. Eller så får du skaffa facebook , jag är fast i träsket nu fast jag var skeptisk

3:42 AM  
Blogger Om mitt liv och lite till... said...

det var balnd det roligaste jag har sett!! TACK

12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha ha, NU som först kollade jag in klippet.
Jag hoppas att du inte slutar blogga, du kan väl fortsätta uppdatera ibland för alla oss som inte bor nära dig och inte har så mycket kontakt men ändå vill veta hur det är med dig och vad som händer i ditt liv?
Puss vännen!

1:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

..men vännen min.. Klart du ska fortsätta skriva lite då o då..om inte så måste vi ses oftare!!!.. puss & kram

9:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag älskar Ken Lee ;-)

Och du stanna hos oss bland bloggarna - men skaffa gärna Facebook också!

Puss!

11:30 AM  

Post a Comment

<< Home