Friday, April 11, 2008

In Ragnar we trust


Halva truppen verkar ligga nere i skador, bland andra våra två nyförvärv i backlinjen. Så Ragnar; det är du som får frälsa vår backlinje idag och ta oss till seger! Skräckscenariot är ju att IFK Norrköping får sin första seger som återvändare i Allsvenskan mot just oss. Jag önskar dem hjärtligt välkomna tillbaka till Allsvenskan, det är här de hör hemma, och de får gärna bonka på ett par av de andra gängen. Men inte idag, och inte oss, det vore total förnedring. Idag är det arbete på Baby- och Barnmässan, match på Ullevi, och slutligen punkklubb som står på mitt schema. Love you all! FORZA

Labels:

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

..miss you sötaste!..

8:14 AM  
Blogger becka said...

Linda>> saknar så klart dig massor med...

10:21 AM  
Blogger Bruce Banner said...

Tjena bex.

Jag har en utmaning för dig. Du har ju dina tatueringar och ungdomliga yttre till din fördel. Jag kontrar med en keps bakåframpå.

Jag snackar givetvis om att köpa ungdomsbiljett till derbyt. Vi är ju bara 32...

4:27 AM  
Blogger becka said...

Hahahaha menar du allvar? jesus vad pinsamt om vi åker dit:-D Men skulle vara sjukt kul att försöka....

8:14 AM  
Blogger Bruce Banner said...

Gick hur lätt som helst förra året...Nu är jag bara ett halvt år yngre sedan senast gajs hade hemmaderby.

Lite hubbabubba jordgubb gör nog susen annars.

9:54 AM  
Blogger becka said...

Du jag ska aktivt överväga detta! Vi borde sammanstråla. ciao så länge!

10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha det är värre för mig som blir tagen för att vara 27 istället för 18 :O!

10:43 AM  
Blogger becka said...

Kjellen>> Lyxproblem:-D

10:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yepp, det är så sant. Och de ska ju alltid ha det de inte kan få heller. Man blir sjukt less :/

12:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

32 år, ser ut som 17.....

1:54 PM  
Blogger becka said...

Anonym>> hahaha

11:07 AM  

Post a Comment

<< Home