Friday, March 21, 2008

Nedräkning!

En pirrande värme börjar i magen och sprider sig ut i kroppen. Månader av abstinens, alternativt förträngning, är över...snart. Vi ses väl på Malmö Stadion?
På tal om något annat, DETTA var egentligen jävligt lågt ändå skrattade jag högt när jag till min förfäran hittade inlägget hos Baraben. Man bör väl egentligen fråga innan man lägger ut sådant, och min dotter utbrast när hon såg inlägget "Nä, jag vill inte vara med!" (både hon och min son figurerar i filmen som är från 2005 om jag inte minns fel?)MEN, vad det gäller mig själv kan jag väl bjuda på det, även om jag tycker att hela "internbråk"-historien är urmjölkad för länge sedan. Och jag kände ett litet stygn av nostalgi, det var en härlig sommarkväll i ett kul gäng.

Labels: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Flyttkort!

Jag har flyttat till http://metrobloggen.se/lussans

Kram o Glad Påsk ;-)

6:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hammarby har kommit på värsta idén. Kolla på www.mikrosponsring.se

Hade kanske funkat för änglarna också?

6:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Videon är ju helt harmlös och ett uppenbart skämt mot stellham, varför gnäller du?

5:05 AM  
Blogger becka said...

Anonym >> Haha jag tycker inte att jag har gnällt, jag skämtade om att humorn var LÅG som syftar på ett internskämt vi hade inom Baraben på den tiden, ett internskämt som Dtellham var med på. Däremot var det så att mina barn på allvar blev jätteupprörda över att vara med på en video där, de är ganska unga och tyckte det var jättepinsamt (barn i den åldern tycker oftast att allt är pinsamt). Men jag tog som sagt inte illa upp och tyckte det var ganska kul, vilket jag tycker framgick av min text?
Louise>> jag har kollat, Grattis till flytten:-)
Första anonym angående mikrosponsring>> rätt flummigt och kul, har säkert redan diskuterats inom IFK.

9:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

BloggLoggers är tillbaka!

2:46 PM  
Blogger becka said...

Anonym>> Jippie! Jag kollar jämt in där för att se om ni är igång:-)

7:24 AM  

Post a Comment

<< Home