Sunday, June 22, 2008

Au revoir!




Ville bara med dessa små rader bekräfta att Bollen är rund officiellt härmed är nedlagd. Kanske återuppstår den en dag, men troligen inte. Jag återfinns då och då på Grogg och finns på mångas begäran nu även på Facebook, dock under alias men de jag vill ha kontakt med kontaktar jag:-)
Bilderna ovan är från festivalen "Where the action is" där jag hade en av mitt livs bättre dagar och röjde till bland andra Hellacopters, Queens of the Stone Age och Foo Fighters.(bilderna är klickbara om ni vill se dem i större format) Sedan dess har jag Foo Fighters- hiten Pretender på hjärnan. Lyssna och njut och ha det bra därute i bloggvärlden allihop, vi ses någon annanstans....

Labels: , , , , ,

7 Comments:

Blogger Thérèse said...

Trist att du slutar blogga. Fast jag förstår dig också , har själv då och då tänkt sluta men än så länge kör jag på och just nu känns det kul. Ångrar du dig och vill tillbaka till bloggandet någon dag så blir vi som brukar läsa glada. Kul att du finns på facebook nu och extra kul att jag blev kontaktad ;) Kramar

9:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jaha. Tråkmåns! ;) Äh, klart du inte ska fortsätta med bloggen om det inte känns kul. Ta hand om dig! Au revoir, et à bientôt?

10:03 AM  
Blogger becka said...

Therese och Johanna> ja visst är jag lite tråkig;-)Men jag var inte nöjd med vad jag presterade här längre och hade dessutom dåligt samvete för att jag uppdaterade så sällan. Facebookandet är dock genast beroendeframkallande, vilket inte alls är bar, jag hade ju inte ens tid för bloggen haha. Kram!

10:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh men raring, vi hörs ju på fejjan! kram kram!!

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Då får du väl hitta mig där då, bruden! :-)

Synd med bloggen bara! Kram! Hälsa hem åsså!

3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

hej lovely!! Tack för kortet!! Älskar att få post! Ni är så fina!! Vi hörs vännen. Kram kram

12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Becka! Jag o sonen lever o bloggar igen. Vad tråkigt att du slutat! Kom tillbaka! Du är oxå bäst! Även om du gillar helt fel lag. kramar Ronaldinha

1:41 PM  

Post a Comment

<< Home