Thursday, October 04, 2007

You get the picture

Just nu har jag nästan inget annat i skallen än det här (bortsett från fotboll förstås). Jag kommer alltså att gifta mig med min älskade sjöman om knappt tre veckor, så jag är allmänt flamsig, uppspelt och förvirrad.
men jag ska bjuda er på en liten lista som har valsat runt på andra bloggar. reglerna är att man ska söka på Googles bildtjänst genom att skriva in svaret på varje fråga och publicera bilden man får upp. Man får alltså inte välja mellan bilderna utan måste ta den absolut första som dyker upp. Därigenom får ni gissa mina svar. Vissa av dem är nog lite kryptiska så fråga på bara så svarar jag i kommentarer! Hoppas att mina läsare också vill göra en sådan här googlelista på sina bloggar, skriv i så fall en kommentar här när ni har gjort det så jag kan gå in och kika på ert resultat. Okej, nu kör vi!

Vilket år är du född?


Hur definierar du din sexuella läggning?


Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?


Och din sämsta?


Vad söker du hos en partner?


Vem var din första hemliga barndomskärlek? (förnamnet)


Vilket yrke är det sexigaste du vet?


Vilken kändis är hetast enligt dig?


Vad gör dig avtänd?


Vem hade du ditt första riktiga förhållande med? (förnamnaet)


Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en partner?


Ett kärlekspar på film eller TV som du gillar?


Det var min lista, hoppas att den satte massor av griller i huvudet på er. Jag fick mig ett par skratt själv faktiskt....

Labels: ,

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Den här borde jag också göra, har sett den förr och den är ju hur rolig som helst.

5:39 AM  
Blogger becka said...

Jag vet! Jag tänkte jättelänge att det måste bli av och nu fick jag äntligen tummen ur. Du har inte några gissningar på mina kryptiska svar? om folk gissar kommer jag avslöja alla svaren efter att jag har fått ihop en hög:-)

12:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

lyckospark i förväg.. och jag ska göra utmaning snart =)

kramar

6:40 AM  
Blogger Bruce Banner said...

OK, skall göra ett ärligt försök utan att skoja till det allt för mycket:

1. Bowie släppte station to station, Blåvitt vann södertvåan och blev klara för allsvenskan efter 6 mörka år. Bex föddes

2. Hårdför och dominant. Likt en kvinnlig Ragnar Sigurdsson

3. Trogen och matglad

4. Size matters...

5. Ordning och reda

6. Svårt, chansar på Eilert

7. Brandman (har för övrigt tyvärr inside på att brandmän är sjukt osexiga i verkligheten)

8. Juliette Lewis, men den hade jag tagit utan bilden.

9. Brats med kotlettfrilla

10 Henrik

11 Inälvor alt. magen

12 Ross and Rachel.


Känns som om jag borde ha åtminstone 7 rätt.

10:22 AM  
Blogger becka said...

Bruce>> Sköna gissningar! Jag ska avslöja allt när jag fått in lite fler gissningar men jag skrattade väldigt mycket åt dina svar:-) Angånde sista bilden kan jag redan nu avslöja att jag föredrog när Rachel hade en romans med JOEY, inte Ross som alla andra gjorde. Kolla noga på bilden så ser du att det inte är Ross hon omfamnar:-) Rachel och Joey är liksom lika naiva, roliga och korkade och de verkade så himla kära på ett lite gulligt förbjudet sätt.

10:58 AM  
Blogger Swede Hurt said...

ho ho

vad roligt, jag började på att göra en när Punanii utlyste utmaningen, men detta får mig att få tummen ur och göra det

11:57 AM  
Blogger becka said...

Inte som alla andra>> Gör det! den är så himla rolig, både att läsa och göra själv.

12:19 PM  
Blogger Bruce Banner said...

Visste inte att Rachel och Joey haft ihop det. Trodde bara du googlade Ross och Rachel och sedan råkade få upp just den bilden.

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

hello sweetie! det här var roligt att läsa/se! :) ska försöka mig på att göra det själv sen då. och gissa dina svar. men nu hägrar lunch.
kramar!

3:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

färdig!

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kors i taket - jag ordnade svar, Becka.

1:01 AM  
Blogger becka said...

Buteo>> gött, ska kolla sen! nu vill jag faktiskt ha lite fler gissningar av läsarna, så publicerar jag svaren sen:-)

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

År: 1976

Sexuell läggning: You ain't a whipping boy.

Bästa kärleksegenskap: Trogen som en vovve.

Sämsta kärleksegenskap: Trogen som en noshörning?

Vad söker du: Någon som marscherar rätt i säng utan tjafs.

Första: Bob Marley?

Sexigaste: Brandslang?

Het kändis: Är det där du?

Avtänd: Elton Johns glasögon på någon annan.

Första förhållande: Hmm...är det ett Diana-gevär? Jag säger Diana.

Kroppsdel: Den färggladaste? Tur att du inte är en babian, bex ;-)

Kärlekspar: Va söta de är...

12:00 PM  
Blogger becka said...

buteo>> haha vilka roliga gissningar, och du lyckades ju också få in lite smicker i frågan om hetaste kändisen, sånt får man guldstjärna för på beckas blogg;-) verkar inte som fler är på gång att gissa så snart publicerar jag svaren. antingen ikväll eller imorgon.

9:47 AM  

Post a Comment

<< Home