Sunday, September 09, 2007

Ett litet livstecken


Hoppas att ingen inbiten sportälskare har missat att det är bojkott av Aftonbladet som gäller. Och ni som är det minsta intresserade av pressetik bör följa samma exempel! Jag gör dock ett undantag för en blogg jag verkligen gillar som ligger på Aftobladets bloggtjänst. Tjejen som är skribent där har ingen koppling till Aftonbladet utan öppnade bara en blogg där för att det var gratis, precis som jag öppnade en gratisblogg här på blogger.com. Men hon är mitt enda undantag. Jag väljer att inte dra hela historien om min bojkott här, eftersom jag inte vill att den tragiska historien ska dras upp ännu en gång. Personen ifråga, som Aftonbladet fullständigt körde över i hans svåraste stund, har bett att få bli lämnad ifred och det väljer jag att respektera. Därför kommer jag inte heller att nämna hans namn i den här texten.
Hoppas allt är bra med mina underbara läsare idag. Själv var jag ute på min kompis 30årsfirande igår. Det blev hårt, sent och roligt. Idag mår jag bättre än jag egentligen förtjänar. Puss på er!

Labels: ,

5 Comments:

Blogger Bruce Banner said...

30! Fan vad gammalt det låter.

3:01 PM  
Blogger becka said...

Bruce>> You mean bastard! Själv blir jag ju 32 om fyra månader;-) Läste förresten de där "En av gubbarna"-texterna som du rekommenderade och fick uppfattningen att vi är årsbarn, och att vi dessutom båda har haft en frireligiös uppväxt, stämmer det?

10:38 PM  
Blogger Bruce Banner said...

Så är det. Kyrkans barntimmar, odöpt, torrlagda släktkalas. Rubbet.

Kan lätt förstå folk som inte är tror och går i kyrkan alls, det gör ju inte jag heller. Men jag kan fortarande inte riktigt greppa det där med att folk går i svenska kyrkan. Det finns liksom inte.

3:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

..vad fin du är!! kram kram

1:39 PM  
Blogger becka said...

Linda>> Tack sötis:-) Puss

10:57 PM  

Post a Comment

<< Home