Tuesday, September 25, 2007

Euphoria Morning

Och kärleken växer sig allt starkare! IFK är i serieledning tack vare mannen jag hyllade i mitt föregående inlägg; Pontus Wernbloom. Det var fruktansvärt tragiskt att Berg stack till Groeningen, men i hans frånvaro har flera av de andra spelarna vuxit och börjat ta plats.
Ni som gillar att läsa mina listor, vardagsbetrakteleser, politiska texter och filmtips får ursäkta. Just nu har jag bara fotboll på hjärnan. Vi är i serieledning samtidigt som vi tagit oss till final i Svenska Cupen. Ni som inte är fotbollsdårar kan nog inte förstå hur jag känner mig just nu. It's a kind of magic.

Labels:

6 Comments:

Blogger Studiomannen said...

Jag har nästan tappat rösten! Och (nästan) blivit religiös! :-)

6:01 PM  
Blogger becka said...

Studiomannen>> jadu, det måste man väl vara när man är en ängel;-) Jag är makalöst glad idag.

10:43 PM  
Blogger Bruce Banner said...

Ingen jävla Euphoria morning idag precis. Är så jävla bitter och förbannad och jag har lusta att döda någon.

4:46 AM  
Blogger becka said...

Prata inte om eländet. Är helt jävla knäckt.

6:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så, nu har jag läst igenom lite missade inlägg. Underbart med en så lyckad dejt, hörru! ;) Och underbart med fotboll i skallen. Här är det hockey i skallen. Så jag fattar vad du snackar om, liksom. :)

1:55 PM  
Blogger becka said...

barajagjohanna>> Ja jag gissar att du fattar precis;-)

7:57 AM  

Post a Comment

<< Home