Sunday, September 02, 2007

Utmaningen antagen!



Mrs Mulatt har utmanat mig, och här kommer reglerna..

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Fotboll, soccer, fûssball pick your language...Där har ni mitt absolut största intresse alla kategorier. Jag går i alla väder och ikväll vankas det match mot BP.

2. Fick mitt första barn när jag var 20 år, vilket jag inte ångrar ett enda dugg. Kan varmt rekommendera att bli ung förälder!

3. Har varit gift och skild en gång tidigare, också väldigt ungt, men ska nu äntligen gifta mig med mitt livs kärlek. Jag har lärt mig av misstaget och ger härmed ett råd åt alla som vill lyssna; Gå på magkänsla och nöj er inte med second best!

4. Är svag för lite udda men störtsköna karaktärer som Jack Black och Juliette Lewis. Utstrålning och humor går före klassisk skönhet alla gånger.

5. Har en stark kärlek till havet och hade gärna bott så nära kusten som möjligt. Vill ha en segelbåt och har gjort nästan alla mina tatueringar i sjömans-tema. Bland annat ett stort fullriggarskepp på magen....

6. Är intresserad av miljö- och djurrätt och har tidigare engagerat mig väldigt aktivt politiskt.

7. Är bara "halvsvensk" och kommer från en ätt av riktigt långa människor. Därav min faiblesse för långa killar. Min tillkommande är 1.96 lång!

8. Fattar inte hypen runt Facebook och kommer aldrig att signa upp mig där!

Jag utmanar Thérèse, Jenny, Ida, Linda, Johanna och Virvla!

Labels: ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha.. inte så jättemycket nyheter för mig inte. Visste väl det mesta där =) *skrattar* angående sjömanstema, såg du mitt svar till dig hos mig *L* så lustigt!!

Jo, signa up dig på facebook, det är kul att hitta gamla vänner.. och nya!!

KRAM!!

Nu är det dags för Chelsea snart.. *pirrar i magen*

6:48 AM  
Blogger becka said...

Ja pirr pirr!

6:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har gjort en liknande sådan här utmaning förr, därför är jag osäker på om jag ska lägga upp den. Jag klurar på det och lägger eventuellt upp den vid ett senare tillfälle... :)

6:59 AM  
Blogger becka said...

johanna>> okidoki!

7:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

alrighty, jag ska ta tag i det.
just nu är jag tyst, för nästa inlägg är det 1000de och jag har lite ångest. ska jag skriva det som vanligt, ska jag göra något särskilt med det osv osv...
kram!

10:00 AM  
Blogger becka said...

Virvla>> Men grattis hjärtat!Inte dåligt jobbat:-) Kram!

10:17 PM  
Blogger Thérèse said...

ok , nu har jag också fixat en egen lista

4:39 AM  
Blogger becka said...

Ska kolla det då!

6:36 AM  

Post a Comment

<< Home