Sunday, September 03, 2006

Chris Cornell!


Denna hjälte! Jag och min sambo drabbades av kärlek vid första ögonkastet när vi såg varandra första gången. Jag ska inte tråka ut er med detaljer, men inte blev det sämre när det visade sig att vi hade samma husgud; Chris Cornell.
Allt han rör vid blir till guld. Jag rekommenderar er att kolla in allt han gjort; soloprojekt, Audioslave och Soundgarden. Sen är han inte precis ful heller....Vill ni ha ett smakprov rekommenderar jag er att gå in på denna sida
Seattle Sounds
Klicka sedan på "Pretty Noose" så får ni höra en låt som ger mig gåshud över hela kroppen. Hoppas att ni blir lika sålda som jag!

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mmmm he's hot!! jag är ett audioslavefan :) dock inte lika intensivt som du kanske, jag har ju trots allt en annan husgud...hehe

7:24 AM  
Blogger becka said...

Men med tanke på att Ulf Lundell (som jag gissar att du syftar på) bara är ca 10 år äldre än Chris så är det väl inget snack om vem som är mest välbevarad för sin ålder;-)Och rösten! Vilka rysningar man får...Den låten jag länkar till i texten har jag nog lyssnat på ett tjugotal gånger bara idag haha.

8:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kan ju inte påstå att musiken var i min smak, men snygg var han!
Har du problem att kommentara på min blogg? blogg.se har lite problem för tillfället, så även om du inte ser att kommentaren kommer fram så ser jag att du har skrivit samma sak fyra gånger. ;) Det kommer in så småningom... Suck, jobbigt när det inte funkar som det ska!

8:16 AM  
Blogger becka said...

Haha, ja jag skickade inlägget fyra gånger utan att det publicerades. Hoppas att det löser sig med bloggstrulet, så man kan vara med och kommentera igen:-)

8:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

shit är chris så jäkla gammal?! :o

10:48 PM  
Blogger becka said...

Ja du, han är 42, så kanske inte exakt 10 år yngre, för Uffe är 54 va? Soundgarden startade 1984! shit då var man bara 8 år och visste inte ens att mannen med guldrösten vandrade runt på denna jord.

12:37 AM  

Post a Comment

<< Home